Sabtu, Disember 02, 2006

meriahnya ... hidup aku

Aiseh ... library tutup pulak hari ini!

Melepak di CC lagi.

Di rumah meriah betul!

adik saya si Fizah membuli saya - katanya seseorang tu dah kahwin ... ala kalau orang tu kahwin atau dah kahwin pun apa ada kena mengena dengan saya?
itu kan kerja Tuhan, bukan saya yang suruh pun.
hai ... ada je kerja mengusik yang tak habis-habis, tahulah orang mencari sendiri!
marah lah ni.

Lepas puas dia mengusik saya, dia tanya pula "Nak minum susu soya jagung?"
Ntah apa-apa ntah.

Sebelum saya mengamuk, terus diunjukkannya majalah kegemaran saya ... Fizah memang macam tu ... cara dia memujuk saya supaya jangan bising dan mengamuk ialah membelikan bahan bacaan.

eh ... CC ni berapa cajnya .... dah lama saya lepak ni

Kena tunggu ayah saya di depan library UM jam sebelas.